pátek 11. prosince 2015

Svádhišthána Afirmace

Afirmace pro křížovou čakru a její posílení
Potřebujete-li se propojit se svou křížovou čakrou, opakujte si tyto afirmace každé ráno a večer. Stačí v duchu na ně myslet.
:- Cítím své tělo a chovám se k němu s respektem.
:- Miluji se a miluji svůj život.
:- Věřím svým pocitům a dávám si dostatek prostoru pro jejich vyjádření.
:- Miluji sílu uzdravování, kterou mnou proudí, vždy když se utvrdím, že moje tělo má svou hodnotu a tím i duch a já si ho vážím.
:- Jsem stvořením světla, jsem otevřen nejvyšší radosti.
:- Vždy, když se cítím dobře, odlehčím tím tělu.
:- S každým nádechem přijímám hojnost.
:- Jsem vděčný/á za potěšení být sám/sama sebou.
:- Uzdravuji se pokaždé, když odpočívám, relaxuji a mám z něčeho radost.
:- Moje tělo reaguje kladně na myšlenky dobroty a lásky.
:- Uzdravuji jakýkoliv neduh, problém, který mě ovlivňuje tím, že vím, že tělo vždy hledá
rovnováhu a regeneraci.
:- Miluji sám/sama sebe, přesně takového/takovou jaký/á jsem.
:- Mám se rád a respektuji sám sebe a tím se přirozeně uzdravuji.
:- Dobrota, krása, radost rezonují s mojí duší a já jsem s nimi v jednotě.

Umožněte si dostatek prostoru pro projevení svých pocitů a emocí. Zdraví životní styl přivolá pohodu, pohodlí, uvolněnost. Tím zapracujete i na své disciplíně, která se týká pohybu, cvičení, relaxu, dobré stravy, zábavy atd. Pracujte i na tom, že si zasloužíte, aby jste se nepřipravili o možnost vnést do vašeho života harmonii a mír.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...