úterý 10. listopadu 2015

Afirmace pro čakry

Nejlepší, jak  si srovnat a přerovnat negativní myšlenky, postoje do pozitivních sfér a životů za pomocí afirmací.
Pro příklad:

Miluji být milován
Přijímám takový/á jaký/á jsem
Jsem plná energie
Každý den se učím novým věcem
Jdu za svým posláním, cílem
Plním svůj směr
Každý den dostávám skvělé nápady
Daří se mi vše do čeho se pustím
Dělám práci, která mě baví a naplňuje
Mám krásný domov
Mám skvělou rodinu
Mám skvělou imunitu
Jsem dokonale zdravá/ý
Dostávám více, než stačím utratit
Pravidelně odkládám více jak 15% svých přijmů
Peníze ke mně přicházejí ze všech stran a směrů, z různých zdrojů v dostatečném množství
Vyzařuje ze mě síla, zdraví, nadšení, láska
každý den se dějí zázraky

A tak dále - je na vás, co potřebujete v životě vylepšit, co si přejete a podle toho by se vaše afirmace měly odvíjet.
Neustále si je opakujte.
Můžete si je i nahrát a poslouchat jako nahrávku. Určitě víte, že podvědomí je třeba hýčkat.
Kdykoliv si je opakujte.

Afirmacím se budeme věnovat později v kategorii zvlášť.

Učte se být i ticho. Zklidňuje to mysl a dává správnou hodnotu slovům, které používáme.

Je to způsob, jak prožít okamžiky vnímání vnitřního vedení a inspirace.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...