pátek 13. listopadu 2015

Jak jsem si vybírala kyvadlo a můj začátek s ním

KYVADLO:

Je důležité, aby kyvadlo nikdo jiný, než vy, nebral do ruky - žádné půjčování nikomu - prostě nic.
Jinak se kyvadlo kupovat nemusí - dá se to vyřešit řetízkem, nití a prstýnkem nebo amuletem či kamenem.
Ale já si ho koupila. I když předtím jsem zkoušela amulet na řetízku. Šlo o Amulet Spirálu.

Nešla jsem pro kyvadlo na jistotu do obchodu, jen jsem si říkala, že si je tam vyzkouším nad dlaní a uvidím nebo počkám na jiné a zatím zůstanu u vlastní výroby.

Neřeknu vám, jestli je lepší kyvadlo z křišťálu, z ametystu, růženínu nebo nějakého jiného materiálu, kovu či kamene. Beru to intuitivně. To znamená, že mi má intuice řekla, že je mám vyzkoušet nad svou dlaní a poznám.
Měli tam kyvadla z křišťálu a růženínu.
Asi 6. 3 Ty a 3 ty.
Tvar ani materiál tedy pro mě nerozhodoval.

Tak jsem každé brala do ruky a chvíli jsem ho držela nad levou dlaní. Je to ruka od srdce, tak mi to přišlo správné a automatické. Jedno kyvadlo bylo takové lenivé, pohodlné. Další bylo takové - přišlo mi jako jisté, rozvážné. Jiné mi neřeklo nic. To neznamená, že nereagovalo, jen to byla pro mě reakce nijaká - netáhlo mě to k němu.
Pak jsem vzala další.
No páni - jsem koukala. To se rozvibrovalo....bylo z růženínu.
Ač tamto jedno bylo takové rozvážné, tak toto mi přišlo tím vibrováním, že to tak má být.

Vzpomínám, jak někteří mluvili o tom, když si vybírali kameny nebo karty, jak jim ty kameny začali v ruce vibrovat a karty cítili stejně.
Kyvadlo nejen cítíte, ale prostě vidíte, že vibruje. Chvělo se, poskakovalo. Těžko pro mě popsatelné. Nešlo o intuitivní cítění vibrací, ale o skutečné vibrovování, viditelné.

A to mě dostalo, zamrazilo mě, vyhrkla mi slza a já věděla, že prostě jiné nechci. Už jsem ho z ruky nedala, i když jsem ještě ty ostatní zkusila a znovu je dala nad dlaň - reagovaly stejně jako předtím. Zkusila jsem znovu i to, pro které jsem vlastně byla rozhodnutá a svou reakci zopakovalo.

A tak šel se mnou "brouček" domů :D.
Nečekala jsem, že si vyberu, nebo že bude nějaká výrazná reakce u nějakého. O to mile překvapena jsem byla a hlavně bylo rozhodující vyzkoušet si jich víc.
Vidíte pak jak každé reaguje, a které vám intuitivně sedne. Některé jsou intenzivnější na vaší energii, některé pohodlné, jiné vibrují, další jsou rozvážné, ale tím i jasněji ukáží odpověď. Alespoň tak to vnímá má intuice.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...