pátek 13. listopadu 2015

Krocení/Ochočení/Poznávání

Krocení/Učení/poznávání se s kyvadlem:
Své kyvadlo nedávejte nebo nepůjčujte nikomu jinému do ruky.
Důležité je si přečíst 2.Radu do začátku v kategorii Kyvadlo.

Kyvadlo je dobré cítit a cítit metodu. Mít čisté úmysly, umět se napojit na Vyšší já, být harmonizován. Každý má svou intuici a metodu. Metoda je prostě ve vás. A pak se postupně rozšiřuje. Někdo učí kyvadlo rovnou nad deskou stolu - já nad dlaní. Pak jsou pro kyvadlo tabulky - ty se dají stáhnout na internetu. Ale k těm v jiném článku.
Je na vás, jak vám to pro začátek bude vyhovovat, jestli vaše dlaň nebo deska stolu atd... To najdete ve svém srdci jako to jaké kyvadlo zvolíte viz. Můj výběr v kategorii Kyvadlo.

Jinak je dobré asi mít pro kyvadlo takový měšec, pouzdro, aby bylo ve tmě, když ho v danou chvíli nepoužíváte. Já ho mám v semišovém mněšci/pytlíku.
Důležité je kyvadlo zkrotit, ochočit. (Já teda ještě, když ho vezmu do ruky, tak se na něj automaticky usměji, v duchu pozdravím, poděkuji předem za jeho pomoc a poprosím o ni - to je na každém a chvilku ho ve své dlani zahřívám, nabíjím).

První je, že myslíte na něco pozitivního a říkáte si Ano - v duchu vše...
A sledujete, co kyvadlo bude dělat, jak se bude chovat.
Nejlépe, aby jste nebyli rušeni, uvolnili jste se.
Nechte ho  nějakou dobu působit, ale nezapomínejte, myslet na to pozitivní a říkat si dokola Ano.
Jak si budete jistí, že kyvadlu se ustálil pohyb, poznamenejte si to.
Pak myslete na něco negativního a říkejte NE - stejný postup jako u pozitivního. Sledujte kyvadlo, opakujte stále Ne a tu negativní myšlenku atd...
A zapíšete si to - nebo zapamatujete.

Někdo říká, že by ho člověk měl odložit na tři dny a pak zkusit, jestli si kyvadlo pamatuje odpověď Ano a NE - tím stejným postupem.
Já říkám - je to na každém, jak to cítí... Já ho vzala do ruky hned druhý den - žádný párání s tím.
Nejsem žádný znalec  - jsem na počátku a sama zjišťuji, co a jak.
Pokud se vám ověří, že odpovídá na Ano a NE stejně jako předtím - můžete zkusit se ho ptát na kraviny, aby odpověď byla Ano nebo Ne. (kdy odpověď znáte - jde o prověření a trénování kyvadla)
Snažte se ho myslí neovládat k odpovědím.
Má tendenci odpovídat podle našich přání, takže to chce mít vždy odproštěnou mysl.
A takto ho s těma kravinama  otravujte nějaký čas. On se postupně vytrénuje a vy taky :). Prostě nějaký ten týden. taky ho krotím a snažím chápat, ovládat.
Ale hlavní je, jestli cítíte, že vám je kyvadlo blízké. Já u sebe vím, že k němu mám daleko blíže,než ke kartám a vždy mně to k němu táhlo daleko více, než k nim.
To není tak, že by každému kyvadlo odpovídalo stejně Ano a stejně Ne.

Někomu se kýve - svisle/vodorovně - někomu točí - po směru hodinových ručiček a proti  - těžko říct. Vibrování je reakce na mojí energii - silná reakce a proto jsem si ho zvolila - jinak se mi točí při Ano a Ne, alespoň se ho v tom snažím udržovat. A když s ním nepracuji, tak ho jednou za den beru do ruky a nabíjím a připomínám v duchu, kam dělal Ano a kam Ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...