středa 9. prosince 2015

Afirmace a posílení

Afirmace pro kořenovou čakru a její posílení

Potřebujete-li se propojit s Múládhárou, opakujte si tyto afirmace každé ráno a večer. Stačí v duchu na ně myslet.

:- Vím, kdo a kým jsem a svá rozhodnutí zakládám na tom, o čem vím, že je pro mě správné.

:- Stvrzuji svoje právo někam patřit a být součástí něčeho většího, než jsem já sám/sama.

:- Žiji ve své celistvosti. Jsem propojen/a se životem v celé jeho kráse. Miluji z celého srdce.

:- Utvrzuji se v právu na takový život, jaký jsem si vybral/a.

:- Žiji z hloubi své duše, která touží po tom projevit se ve světě.

:- Vím, že jsem dobrý člověk.

:- Život mě podporuje v mé volbě činit dobro a lásku.

:- Hájím lásku, spravedlnost a pravdu.

:- Jsem otevřený/á duchu života, který se nese daleko za původní hranice do vyššího tvořivého prostoru.

:- Moje tělo mě podporuje v šťastném a tvořivém životě.

:- Jsem vděčný/á za všechny výzvy, které mě naučily, kým opravdu jsem.

:- Miluji život.

:- Jsem vděčný/á za všechny příležitosti k rozvoji a růstu, které do mé cesty životem vcházejí.

Pracujte na své trpělivosti. Rozvíjejte své meditační schopnosti a snažte se udržet ve stabilitě a zpomalit mysl.
Naučte se žít se změnou, buďte přizpůsobiví a pružní. Nezoufejte, když věci nejdou. Dýchejte a dopřejte si čas a klid na přemýšlení, co je pro vás důležité a podstatné.
Těšte se ze života, pěstujte smysl pro humor, náhled. Život bez snů je nudný a tak si udělejte plán, že vaše sny se uskuteční.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...