pátek 18. prosince 2015

Afirmace pro Sahasráru

Afirmace pro korunní/temenní čakru.

Opakujte afirmace každé ráno a večer v době, kdy víte, že chvázíte do období osvícení korunní čakry.

:- Hledám nejvyšší pravdu a nejléčivější způsoby, jak žít svůj život.
:- Bůh je ve mně, nade mnou, pode mnou a kolem mě.
:- Vážím si a chráním každého ducha.
:- Vím, že vše je dobré i přesto, že to vypadá naopak.
:- Můj duch je věčný. Miluje mír, radost a harmonii.
:- Obracím se do svého nitra, kde jsme v bezpečí a milosrdenství.
:- Věřím, že mé největší dobro a radost neustále rostou.
:- Žiji radostně a s vděčností za dobro, které naplňuje můj život.
:- Přijímám, kdo jsem a ctím ducha ve mně.
:- Oceňuji krásu Země. Budu ji ctít a chránit tak dobře, jak jen umím.
:- Věřím, že mi Bůh ukáže další krok v mém rozvoji.
:- Jsem vděčný/á za uvědomění a vhled do hlubokého tajemství života.
:- Radost a dobrota mě doprovázejí ve všech situacích.
:- Děkuji ti za můj život, za to, kdo jsem, a za to, čím jsi mi dovolil se stát.

Být v těle ukotven napomáhá ke stabilizaci korunní čakry. Jíst zdravě, pít nechlorovanou vodu, dopřát si dostatek odpočinku, klidu, ticha a cvičit, jsou způsoby, jak se udržet v rovnováze při otevírání Sahasráry. Modlitby, meditace, jóga, přemítání taiči pomáhá uzemnit ducha. Nikdy neotevírejme tuto čakru silou. Je to lotosový květ a ten se otevře, když jsme na to připraveni.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...