úterý 15. prosince 2015

Afirmace pro Anáhata

Afirmace pro srdeční čakru a její propojení

Potřebujete-li se propojit se  Srdeční čakru, opakujte si tyto afirmace každé ráno a večer. Stačí v duchu na ně myslet.

:- Jsem tichý a naslouchám písni svého srdce.
:- Veškerá láska sídlí v mém srdci.
:- Ukotvuji své srdce v lásce, v pravdě a milosti Boží.
:- Volím si být v jednotě se všemi bytostmi, viditelnými i neviditelnými, v říši lásky a světla.
:- Láska mě otvírá a léčí.
:- Následuji touhu svého srdce na cestě za pravdou, láskou a dobrem.
:- Jsem mír, jsem světlo, jsem láska.
:- Volím si mír, který sahá za hranice veškerého pochopení.
:- Mé jádro je nevinné a čisté. Nic se nemůže dotknout duše mého srdce kromě lásky samotné.
:- Hledám v sobě radost a vidím jí ve všech věcech.
:- Těší mě sdílet radost, lásku s ostatními.

To, co hledáme ve vnějším světě, je pouhým odrazem naší pravé přirozenosti. Když víme, že jsme láska, pak láska najde cestu do našich životů. Musíme uvolnit temné pocity, které blokují srdeční čakru a tím otevíráme cestu lásce. Naučme sami sebe milovat, uděláme tím mnohé pro uzdravení svého zraněného srdce. Jak mile budeme sebe milovat, přijmeme tím i ostatní a tak i oni se k nám budou chovat a přijímat. Máme právo na lásku, kterou chceme, ale pokud jí  máme potřebu omezovat že si klademe podmínky a ovládáme způsob jakým k nám přichází, tak nikdy nepoznáme vzrušení z prožitku hluboké lásky. Ta přichází z rostlin, přírody zvířat a světa kolem nás.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...