pondělí 14. prosince 2015

Manipúra Afirmace

Afirmace pro SolarPlex a její posílení

Potřebujete-li posílit čakru SolarPlexu, opakujte si tyto afirmace každé ráno a večer. Stačí v duchu na ně myslet.

:- Zasloužím si laskavost, lásku a respekt bez ohledu na to, co jsem udělal.
:- Mám cenu zlata.
:- Zasloužím si život jaký chci.
:- Existuji a proto mám hodnotu.
:- Mám důvěru v dobro života a to, že mě bude celým životem provázet.
:- Věřím/vím, že mám na to, aby se můj život podařil.
:- Přijímám fakt, že mám moc vytvořit se svém životě zdraví, radost a lásku.
:- Volím si sílu života.
:- Volím si zdraví, štěstí, léčení.
:- Volím si lásku, dobro a světlo.
:- Vybírám si, co je pro mě nejlepší.
:- Vím, že jsem prospěšnou a mocnou silou, která přináší dobro a lásku.
Čakra SolarPlexu/Manipúra je centrum osobní moci a je jí možné zvládnout tehdy, když známe svou hodnotu a jsme spokojeni se světem vlastním pevným pocitem sebe sama. Když má ego zdravé propojení s naším Já, pak je schopno se vypořádat se světem vyváženým a ohleduplným způsobem. Rozviňte svůj smysl pro to, kdo opravdu jse. Pamatujte, že člověk, kterým jste, zůstává stejný za různých okolností. Vytvořte si cit pro svou osobnost a dejte ostatním najevo, kým jste. Sledovat a následovat dav je sice bezpečné, ale omezující, otupující a ustupující. Buďte sami sebou a pěstujte přátelská vztah k sobě. Zeptejte se sebe, zda si zasloužíte život, který chcete a zjistěte, kde se skrývají vaše talenty a dary. Nebojte se riskovat a zkoušet nové věci a nejvíce sami sebe nejvíce cítíme, když rosteme a hlavně se to děje, v nových situacích. Dobrodružství a cestování nám pomáhají definovat kým jsme a učme se rozeznávat integritu a charakter sebe a ostatních.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...